Recent, BCR Chișinău a lansat 2 pachete noi de servicii Internet Banking: 24 BANKING pentru persoane fizice și 24 BANKING pentru persoane juridice. Ambele pachete oferă clienților avantajele noilor tehnologii pentru accesarea serviciilor bancare de la distanță, 24 ore din 24, 7 zile din săptămână, în condiții de maximă siguranță și confort sporit.
Noile servicii se bazează pe platforme moderne de tranzacționare și oferă următoarele funcționalități de bază:
- Acces on-line la conturile curente, de depozit, de card, de credit, precum și vizualizarea conturilor blocate;
- Vizualizarea în timp real a extrasului de cont detaliat și complet;
- Posibilitatea de a efectua plăți în lei și în valută, de a alimenta, prin virament, contul curent pentru achitarea ratelor de credit, de a suplimenta contul de depozit sau de card din contul curent și operațiuni inverse;
Posibilitatea de a efectua plăți în cadrul proiectului salarial, de a vizualiza și actualiza lista angajaților deținători de carduri salariale.
”Prin lansarea noilor servicii de Internet Banking destinate atât persoanelor juridice, cât și persoanelor fizice oferim clienților noștri noi oportunități de a economisi timp și resurse în relația cu Banca și de a beneficia de servicii moderne, sigure și flexibile bazate pe tehnologii avansate.
Pentru persoanele fizice oferim un serviciu nou la nivel de Bancă cu scopul de a fi mai aproape de client și de a-i oferi confort și accesibilitate în gestiunea veniturilor prin efectuarea tranzacțiilor la distanță.
Pentru persoanele juridice am dezvoltat un serviciu diferit de soluția existentă de Internet Banking, care oferă clienților posibilitatea de a-și personaliza sistemul prin crearea de utilizatori și atașare de drepturi pentru efectuarea operațiunilor necesare, de a crea propria agendă cu datele aferente partenerilor și beneficiarilor, de a efectua plăți în cadrul proiectelor salariale și de a efectua de la distanță tranzacții prin contul curent, de depozit sau de card business. O atenție deosebită a fost acordată sporirii gradului de siguranță prin implementarea semnăturii digitale pentru autorizarea plăților”, a declarat Natalia Codreanu, Director Executiv Vânzări și Dezvoltare Afaceri din cadrul BCR Chișinău S.A.
Clienții care aleg pachetele de servicii 24 BANKING vor beneficia de conectare gratuită, precum și de comisioane reduse pentru efectuarea operațiunilor prin noile sisteme de Internet Banking comparativ cu serviciile prestate la ghișeele Băncii.
Adițional sistemului 24 Banking, BCR Chișinău a lansat de curând serviciul gratuit InfoCont care oferă clienților săi posibilitatea de vizualizare on-line a extraselor de cont, inclusiv cont de card și descărcarea extraselor cu semnătura electronică a Băncii.
Reamintim că Banca Comercială Română Chişinău S.A. este parte a grupului Erste, unul dintre principalii furnizori de servicii financiare din Europa Centrală şi de Est, cu peste 49.500 de angajaţi care deservesc peste 17 milioane de clienţi în cadrul a 3.100 de filiale din 7 ţări (Austria, Republica Cehă, Slovacia, România, Ungaria, Croaţia, Serbia).
În luna mai capitalul social al BCR Chișinău SA a fost majorat, în prezent constituind 728’130’000 MDL. Este a doua majorare de capital înregistrată în anul 2014, fapt ce denotă încredere din partea acționarilor în potențialul și viitorul BCR Chișinău SA.