MAIB: extindere calitativă MAIB îşi asumă responsabilitatea pentru noi categorii de clienţi şi rămîne fidelă clienţilor istorici

BC „Moldova Agroindbank” SA, fiind desemnată cîştigătoarea Licitaţiei Publice privind prestarea serviciilor de deservire bancară a trezoreriilor teritoriale, va prelua distribuirea pensiilor, indemnizațiilor, compensațiilor și altor ajutoare prevăzute în bugetul de stat pentru mai multe categorii de beneficiari. De asemenea, în urma altei Licitaţii Publice, MAIB va presta servicii bancare în vederea recepţionării în numerar a drepturilor de import-export şi a altor plăţi administrate de organele vamale. Astfel, reputaţia şi siguranţa, indicii de performanţă, reţeaua mare de distribuţie, deservirea înaltă - au determinat numeroşi noi clienţi să vină la MAIB.

„Este o nouă etapă în dezvoltarea afacerii Moldova Agroindbank, dar şi în sistemul bancar în ansamblu. Se produce o redistribuire a clienţilor, MAIB revenindu-i un flux mare de clienţi noi  pentru care banca îşi asumă responsabilitatea de deservire profesionistă. Această etapă demonstrează atuurile concurenţiale ale MAIB, dar şi deschide noi oportunităţi pentru bancă şi pentru clienţi - atît cei nou veniţi, cît şi cei existenţi care au avut încredere în noi pe parcursul anilor şi la fidelitatea cărora ţinem foarte mult”, a menţionat Serghei Cebotari, Preşedintele BC „Moldova Agroindbank” SA.  

Pentru a face faţă fluxului mare de clienţi noi în filialele băncii şi pentru a păstra condiţiile confortabile de deservire a clienţilor tradiţionali, Moldova Agroindbank întreprinde măsurile necesare, inclusiv de ordin organizatoric, pentru a asigura o capacitate cantitativă şi calitativă maximă de deservire a clienţilor. În acest sens, a fost extins regimul de lucru al angajaţilor din cadrul filialelor, se va optimiza orarul de prestare a unor anumite tipuri de servicii, etc. MAIB are una din cele mai mari reţele de filiale şi agenţii şi, totodată, continuă dezvoltarea acesteia  prin deschiderea de noi unităţi prin toată ţara.

Clienţii BC „Moldova Agroindbank” SA care sînt obişnuiţi cu canalele de alternativă de deservire bancară, sînt îndemnaţi să profite din plin de posibilităţile acestora, banca avînd 212 bancomate, inclusiv cash-in/cash-aut, 3025 POS-terminale, 5 centre de autoservire 24 din 24 şi 37 zone de autoservire. Şi clienţii noi sînt invitaţi să aplice şi să utilizeze aceste canale de servicii bancare, pentru a se convinge de accesibilitatea şi comoditatea acestora.

Mai mult, MAIB pune la dispoziţia clienţilor un sistem performant de deservire la distanţă - Internet Banking M@IB, care permite efectuarea mai multor operaţiuni bancare de la computer, de la telefonul mobil sau tabletă, fără a se prezenta la ghişeu.

„Sper că trecerea la o nouă etapă de dezvoltare, la „next level” în afacerea MAIB, însoţită de creşterea numărului de clienţi la filialele băncii, se va produce calm şi rapid, iar clienţii noştri istorici vor fi înţelegători şi vor rămîne în continuare mulţumiţi de calitatea deservirii şi de amablitatea specialiştilor noştri”, a mai spus Serghei Cebotari, Preşedintele MAIB.

În procesul de tranziţie la un nou nivel de dezvoltare, Moldova Agroindbank aplică o strategie de comunicare transparentă şi eficientă, lansînd cu regularitate oferte avantajoase pentru a încuraja încrederea şi fidelitatea clienţilor.Fiind fidelă clienţilor istorici şi asumîndu-şi responsabilitatea pentru noi categorii de clienţi, MAIB îşi reconfirmă Respectul pentru trecut şi Puterea pentru viitor! Pentru mai multe informaţii vizitaţi site-ul reînnoit al băncii: www.maib.md