Asociatia Businessului European (EBA Moldova) este in căutarea unei companii prestatoare de servicii de elaborare website pentru câteva Întreprinderi Mici si Mijlocii

1. Context

Începând cu 1 februarie 2021, cu susținerea financiară a Uniunii Europene și cofinanțarea din partea Suediei, Fundația Est-Europeană în parteneriat cu Asociația Businessului European și Centrul Contact implementează proiectul „Societatea civilă contribuie la dezvoltarea economică incluzivă și durabilă a țării”. Proiectul, cu durata de 40 de luni, are ca obiectiv să contribuie la dezvoltarea economică a Republicii Moldova prin implicarea activă a societății civile și altor părți interesate, ținând cont de prevederile Acordului de Asociere cu Uniunea Europeană, care cuprinde Zona de Liber Schimb Aprofundat și Cuprinzător. 

Una din activitățile proiectului presupune  finanțarea a șase Centre (Hub-uri) de Suport în Afaceri pentru a sprijini crearea și dezvoltarea Întreprinderilor Mici și Mijlocii (IMM) viabile și generarea oportunităților de stimulare a dezvoltării economice în regiuni. Centrele de Suport în Afaceri vor servi ca mijloc eficient în susținerea inițiativei private și vor contribui la fortificarea  parteneriatului dintre sectorul public și privat în atingerea dezideratului de dezvoltare durabilă a comunităților și regiunilor.

2. Scop

În cadrul Proiectului Societatea civilă contribuie la dezvoltarea economică incluzivă și durabilă a țării, EBA Moldova a lansat un concurs de granturi pentru IMM-urile care intenționează sa exporte pe piața UE.

Astfel, au fost selectate 20 de companii, in baza criteriilor de eligibilitate stabilite de Proiect, din mai multe regiuni ale tarii, din rândul beneficiarilor Business hub-urilor din Chișinău, Orhei, Bălti Comrat si Tiraspol pentru a beneficia de un grant in valoare de 2000 Euro.

Scopul acestor granturi consta in oferirea unui suport individual companiilor câștigătoare cu intenția de a-i ajuta in extinderea acestora pe piața UE.

3. Angajament

Cele 20 de companii selectate au selectat serviciile pe care le considera cele mai necesare. Acest anunț consta in selectarea unei companii prestatoare de servicii de elaborare website, in scop de promovare a 2 companii.

Detalii suplimentare despre website:

-          Conținutul website-ului urmează a fi elaborat in strânsă colaborare cu IMM-ul selectat, scopul fiind de a implementa doleanțele acestora dar de asemenea oferind recomandări si ghidări cu privire la etica si structura materialului, din partea companiei prestatoare de servicii selectate;

-          Materialul va fi elaborat in calitate de material de promovare a activității/ produselor IMM-ului, care urmează a fi utilizat la expoziții, târguri, conferințe etc. ca o carte de vizita;

-          Suplimentar la materialul in sine, produsul final va fi acompaniat de materialele de comunicare a Proiectului finanțator, si anume un set de logo-uri, cat si un disclaimer descriptiv; aceste materiale urmează a fi remise de către unul din implementatori ai Proiectului; versiunea finala va fi aprobata la fel de către implementatori, pentru a asigura corectitudinea plasării materialelor de comunicare a Proiectului.

Suma maximă oferită per ansamblu, pentru întreg spectrul de elaborare la website, nu va depăși 2 000 EUR per companie/ website. Momentan sunt 2 IMM-uri doritoare de a elabora website, adică 2 website-uri sunt spre elaborare.

4. Criterii de selecție:

- experiența in acest domeniu, demonstrata prin o broșura sau acces la materiale elaborate anterior;

- flexibilitate in finalizarea materialului, întrucât va fi necesara nu doar elaborarea unui conținut calitativ, dar si racordarea materialelor de comunicare conform standardelor, acest lucru fiind deseori posibil doar după o colaborare minuțioasa cu implementatorii Proiectului;

- posibilitatea de a oferi servicii calitative de elaborare website, cu utilizarea trend-urilor care sunt mai de succes, si utilizarea instrumentelor moderne;
- personal orientat spre o conlucrare posibil minuțioasa, cu reprezentanți ai IMM, cu atitudine profesionista si orientare spre un rezultat calitativ;

- flexibilitate in transferul fondurilor la Cota TVA 0%, întrucât Proiectul nu este plătitor de TVA.

5. Procedura de aplicare

Companiile interesate pot remite interesul lor de colaborare, urmate de materialele suplimentare menționate mai sus, printr-un email la info@eba.md , pana la data de 20 Octombrie.

Această activitate este realizată de Asociația Businessului European cu suportul financiar al Uniunii Europene și cofinanțat de Suedia prin intermediul Fundației Est Europene în cadrul proiectului  ”Societatea civilă contribuie la dezvoltarea economică incluzivă și durabilă a țării”