Găgăuz-Yeri, 14 decembrie 2018 - CEO-ul Kaufland Republica Moldova, România și Cehia, Marco Hößl, a efectuat astăzi, 14 decembrie, o vizită la Comrat în cadrul căreia a avut o întrevedere cu Bașcanul UTA Găgăuzia, Irina Vlah și primarul orașului Comrat, Serghei Anastasov. Tema discuțiilor a vizat proiectele de investiții ale companiei în Republica Moldova cu perspectiva de dezvoltare locală, programele de susținere a producătorilor autohtoni și crearea locurilor de muncă.
În acest context, CEO-ul Kaufland, Marco Hößl, a exprimat interesul companiei privind oportunitățile investiționale pe care le-a identificat în regiune. Conducerea companiei a anunțat intenţia de a dezvolta proiecte sociale în UTA Găgăuzia şi de a extinde colaborarea cu organizaţiile neguvernamentale din regiune. Potrivit lui Marco Hößl, odată cu venirea unei astfel de companii, se vor deschide mai multe oportunități pentru locuitori, de la locuri de muncă până la servicii și produse de calitate. Șeful Kaufland a mulțumit Bașcanului UTA Găgăuzia pentru efortul pe care îl depune privind crearea unui climat favorabil de afaceri pentru investitori.
La rândul său, Bașcanul UTA Găgăuzia, Irina Vlah, a ținut să mulțumească CEO-ului Kaufland Moldova, Marco Hößl, pentru vizita efectuată la Comrat și a menționat că aceasta reprezintă „un pas important pentru fortificarea unei colaborări constructive şi deschise”. De asemenea, Guvernatorul UTA Găgăuzia, Irina Vlah, a reiterat deschiderea pe care o au autoritățile publice locale pentru implementarea proiectelor de investiție Kaufland în regiune, fapt ce va contribui la bunăstarea locuitorilor UTA Găgăuzia. Totodată, sursa a ținut să sublinieze că în ultimii trei ani, bugetul Găgăuziei s-a dublat, datorită suportului partenerilor externi ai Republicii Moldova.
Precizăm că, primul magazin Kaufland va fi deschis în vara 2019 la Chișinău. Acesta va avea o suprafață de peste 4 600 de metri pătrați, 288 de locuri de parcare. Salariul minim brut pentru angajați va porni de la 7.500 MDL. Kaufland intenționează să construiască 20 de magazine în Republica Moldova.
Despre Kaufland
Kaufland se numără printre cele mai mari companii de retail din Europa, cu peste 1.250 de magazine în 7 țări. Programele de responsabilitate socială reprezintă o componentă cheie în strategia companiei. Cea mai mare parte a proiectelor noastre de CSR sunt desfășurate în parteneriat cu asociații nonguvernamentale regionale sau naționale și urmărim implementarea de programe sociale complexe ce se adresează unor grupuri mari de beneficiari. Pe lângă educație și sănătate, sprijinim proiectele dedicate protecției mediului înconjurător și pe cele care au ca obiectiv promovarea unui stil de viață sănătos prin intermediul activităților sportive și adoptarea unei nutriții echilibrate. Informații suplimentare pot fi accesate pe www.kaufland.md.