
METRO Cash & Carry este o divizie de vânzări a METRO Group, unul dintre liderii comerţului la scară mondială. În anul 2011, vânzările METRO Group au atins cifra de 66.7 miliarde Euro. Compania numără peste 280.000 de angajaţi şi operează în aproximativ 2.200 de locaţii din 33 de ţări din Europa, Africa si Asia. Partea operaţională a afacerii este desfăşurată de diviziile de vânzări care operează independent pe piaţă: METRO/ Makro Cash & Carry- lider mondial in comertul cash & carry; hipermarket-urile Real ; Media Markt si Saturn - lider pe piaţa bunurilor electronice şi electrocasnice din Europa şi magazinele universale Galeria Kaufhof.
METRO Cash & Carry Moldova este o parte integrantă a diviziei internaţionale de vînzări METRO Cash & Carry.
METRO Cash & Carry s-a lansat oficial în Moldova în luna decembrie a anului 2004, prin deschiderea primului centru de distribuţie din Chisinau. La finele anului 2006 în Republica Moldova existau deja 3 magazine: Chisinău 1, Chisinău 2, Bălti, toate având o suprafaţă de vânzare de 19,000 de mp şi un număr de aproximativ 25.000 de articole alimentare şi nealimentare comercializate în fiecare magazin. În cadrul centrelor de distribuţie METRO Cash & Carry din Moldova, actualmente, activeaza 700 de angajati.