La data de 20 Aprilie, EBA Moldova in parteneriat cu compania de training EXEC-EDU au organizat webinarul practic privind Digital Marketing.
Cursul s-a axat pe bazele, prezentul si viitorul in digital marketing. Suplimentar, s-a vorbit despre cum arată (cea mai recenta) interacțiune în era “business intelligence” și cum se poate crea avantaj competitiv în acest mediu într-o continua schimbare.
Subiectele abordate in cadrul evenimentului:
- Reteta simplificata a succesului in online, in doar 3 imagini memorabile.
- Diferenta intre OneChannel, Multichannel si Omnichannel. Si pe ce sa pariem.
- Inbound marketing - sau cum sa rămâi aproape de clienti chiar și de la distanță
- De ce PBS (past behavior segmentation) este foarte utila, indiferent de vremuri.
- Care este cel mai important KPI pe care orice business ar trebui să-l urmărească
- Analiza PAP – Prospect Awareness Piramid in constructia mesajului de marketing
Trainerul acestui curs a fost Adrian Munteanu, Antreprenor, Manager, Consultant, Absolvent EMBA ASEBUSS, “lifelong learner”.
La eveniment au luat parte peste 50 de participanti.
Eveniment organizat cu sprijinul EFSE Entrepreneurship Academy (Academia Antreprenoriala) in cadrul initiativei EU4Business.