Chișinău, decembrie 2015
Având scopul de a continua suportul ce ține de accesul cu succes a pieței UE de către produsele și serviciile moldovenești în contextul implementării ALSAC, EBA a organizat 2 seminare cu tematica “Bazele marketingului internațional”,în decembrie.
Speakerul seminarelor a fost dnul. Henrik Kuffner, Consultant Internațional, expert în marketingul internațional delegat de EBA Moldova în contextul Programului CIM-GIZ al Ministerului de Dezvoltare German.
Cursurile au fost orientate angajaților departamentelor de marketing a companiilor producătoare de articole din textile, incalțăminte, covoare, produse din artizanat și produse din piele naturală, precum și cooperative și companii agricole. În cadrul cursului se vor aborda următoarele teme:
- Sublinierea importanței marketingului în ceia ce privește exporturile;
- Idei despre marketing pentru business-ul propriu;
- Alcătuirea unui plan de marketing individual.
Cursul de instruire este organizat în cadrul proiectului implementat de EBA Moldova cu suportul oferit de Agenţia SUA pentru Dezvoltare Internaţională (USAID) prin intermediul Fundației Est-Europene și FHI 360.Acest curs este posibil datorită ajutorului generos al poporului american oferit prin intermediul Agenţiei SUA pentru Dezvoltare Internaţională (USAID). Opiniile exprimate aparțin autorilor și nu reflectă în mod necesar poziția USAID, a Guvernului SUA, FHI 360 și/sau Fundației Est-Europene.