Sesiunea colectiva de mentorat #4 in cadrul Proiectului Impact Space: Strategii de vânzare pentru antreprenoriat social

Sesiunea colectiva de mentorat #4 in cadrul Proiectului Impact Space: Strategii de vânzare pentru antreprenoriat social

Cum vinzi un produs care are nu doar valoare economică, ci și impact social? Ce înseamnă să vinzi cu sens și cum identifici nevoile reale ale clientului tău?
La cea de-a 4-a sesiune de mentorat colectiv Impact Space, am explorat alături de Mihai Popescu - Fondator și CEO al companiei de consultanță în afaceri RarePeople, pașii esențiali pentru construirea unei strategii de vânzări eficiente în antreprenoriatul social.
 
Participanții au avut ocazia să lucreze practic, să simuleze vânzări și să își formuleze propriul plan de acțiune pentru a transforma intenția socială în rezultate concrete.
 
Felicitări inițiativelor participante:
Robospace md
Eco Creator
 
Această activitate este realizată de European Business Association Moldova cu suportul financiar al Suediei (Embassy of Sweden in Chisinau) și în parteneriat cu Fundația Est-Europeană / East Europe Foundation - Moldova, AO EcoVisio și Alianța Organizațiilor pentru Persoane cu Dizabilități din R. Moldova, în cadrul proiectului Impact Space.